March 24, 2010

Band + Hockeyy

The Action Design
Audrye Sessions

Idag fick jag min vanliga ledighet på dagen . Låg ute i solen ett tag på förmidden, sen skypade jag med Elin- det va på tiden ! Trevligheter minsann ! :)
Ja, sen svängde jag förbi gymmet och sen lite ärenden hit och dit.
Nu så ska ja åka till San Jose och kolla på hockey. J spelar ... ja kommer lätt få flashbacks från högstadiet och hockey (eller a , bandy mer kanske haha). Ååå *saknar* (passande nog lyssnar jag faktiskt på bandet Hockey nu med.. haha... ja är ju för bra, ja :P)

Translation:
I got my normal free time in the day today. Nice. Had a lazy morning out in the sun, and then I skyped with Elin (who's back in Sweden since a few months back). So nice :)
Then I drove by the gym and then some errands.
And now I'm off to San Jose for J's hockey game... I'm soo gonna get flashbacks from like 7-9th grade where we'd always play hockey in school... awww, those were the days.. (and funny, I'm listening to the band Hockey now as well... that's too funny :P)

7 comments:

Anonymous said...

Great photos as always!

Becky Tjandera said...

Love the photos ! And glad you had a great day . Haha . Have a nice day to you dear ! xooxx

Beatrice said...

Tack så jättemycket, fina du!

Winnie said...

Sounds like a great, chilled out day! How often do you go back home to Sweden, if at all?

UnoCosa said...

looking like great time!!! and love the performance photo ... xx

Karin said...

Gillar bilderna! Speciellt gitarrerna på bilderna. :)

Marla Singer said...

sounds fun! have a nice weekend <3

join Versicle's anniversary GIVEAWAY, pronto!
love xx