March 26, 2010

"We went for a walk " , " On our feet if I remember correctly"

Tjohoo Fredag igen. Bjuder på en fin bild bara för det, ser ut som att jag inte har ngn framtand. (Ninnie, denna påminner mig om när vi gjorde en film på media och vi använde läkerol som tappad tand haha.. dom bilderna liksom... haha).
Veckan traskade på rätt bra iaf. Inatt sov jag typ 8½-9h. Haha. Välbehövligt ! Så idag på morgonen va jag pigg och drog direkt till gymmet när ja släppt av A i skolan. Sen spenderade jag resten av min lediga tid i solen med en bok (och så köpte ja en boxjuice/smoothie idag och när jag drack den upptäckte jag att den va från Sverige. Haha. Tyckte jag va lite coolt sådär :P). Min mage är lite röd nu tror jag dessutom haha.
Ikväll slutar jag nog runt 6 men sen måste jag köra min värdmamma till flygplatsen så jag kommer kankse inte vara riktigt ledig förrän efter det. Men då blir det iaf till att säga hej då till Miriam (en au pair) som fått en ny familj i Huntington Beach i LA (sweeeet).
Imorgon blir det till att gå upp i ottan (bleeh) för att ha mitt test i en sisådär 4½h. Yey va roligt. Oh well, håll tummarna för mig ! Sen direkt efter det blir det häng med Eric och Sharks hockey game på kvällen (dom spelar mot Vancouver, där de 2 Sedin tvillingarna spelar. ) , och sen bio . Verkligen fullspäckad dag. Jag kommer vara slut på kvällen !
Haha, och ja måste bara lägga in denna video också. Älskar Flight of the conchords och jag hade på deras soundtrack idag på gymmet, och så kom denna låt upp och det är ju jättepinsamt för jag typ började gapflabba för mig själv ! haha, ja ska nog inte lyssna på det på ett sånt ställe haha.

Translation:
Wohoo Friday again. This week passed by pretty quickly. And I slept like 8½-9h tonite. I needed that, indeed ! So I was all well rested this morning so I went to the gym right after I dropped A off at school. Nice. Then I just spend the rest of my free time in the sun with a book (oo, and I bought a boxed juice/smoothie today, and when I had it I noticed it was from Sweden ! haha. Soo cool haha.) And I think my tummy is getting a bit red now.. woops. haha.
I'll be off at like 6 tonite but then I need to take my hostmom to the airport so I won't be off until later, so I'll be heading off to say bye to Miriam (another au pair). She got a new family in Huntington Beach (Sweeet).
For tomorrow- I need to go up waaay to early for a Saturday and go do my English test. Be there for like 4½h. How fun ! Not. So wish me good luck ! Please. Haha.
Then straight and hang out with Eric and go to a Sharks hockey game (they are playing Vancouver, and 2 Swedish players play in that team), then we're hitting the movies after. Busy Busy Day. I'll sleep good that night I am sure. Haha.
And ooh, haha, I have to post this video too. Loove Flight of the conchords and so at the gym today I listened to their soundtrack and then this song came up, and ... haha, omg it was kinda embarrassing coz I started laughing... it was so hard not too, ya know !! haha. Love it tho!

6 comments:

Ellen (ellerenellen.blogg.se) said...

Tack så mycket, fina du! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)

Hoppas du har det fint!

Iulia Romana said...

Love that you are always making funny faces ! :))

Mo said...

ooo lycka till !! hoppas att you had a waffle :-)

Unknown said...

your photo made me smile. you make funny faces and still look gorgeous. how did you do that?

xx,
betz
http://herarmoire.blogspot.com

Unknown said...

your photo made me smile. you make funny faces and still look gorgeous. how did you do that?

xx,
betz
http://herarmoire.blogspot.com

Anonymous said...

nice pics...as always... but I don't understand what you're talking about :-(
Have a wonderful Sunday*°*°*°*°*°*°