March 04, 2010

The Girl

Idag var jag tvungen att åka till min LCC (kontaktperson) för att skriva "V.H" på ett papper. Haha. Öm, nödvändigt. Men ja, vi hade Au Pair möte i söndags och jag gick inte för jag ville ju hellre vara på Dizzy Balloon konserten haha. Hm, vad väljer man liksom.. haha. Men iaf, jag är tydligen tvungen att skriva dit det, så ja, vad ska man göra haha. Sen vart det bara ens sväng till gymmet. Men jag måste åka till ett ställe där jag ska springa och så kollar dom om jag typ springer på fel sätt, eller om ja måste ha dom-och-dom skorna. Så ja, det borde jag göra, så kanske min värk går bort. Suck.
Nu på kvällen vart det bio med mkt trevligt sällskap............ :)
Ok, om ni inte hört denna låt-Lyssna ! Ja är kär i den. Ärligt.

Translation:
I had to go to my LCC (local contact person) today, to sign my initials on a paper. Haha. Um, necessary. But well, we had an au pair meeting on Sunday and I didn't go coz I wanted to go to the Dizzy Balloon concert instead, ya know haha. Hm, what do you choose?? Haha. But anyways, you gotta do what you gotta do. Then I just went to the gym. But I gotta go to a place (Roadrunners) to check my feet- like I should run there and they'll tell me what kind of shoes I should and should not have. Could most definitely be good. So ya, I should do that so my pain goes away. Sigh.
And so, I just got back from the movies now at 12.30am where I had great company........... :) I should probably go to bed. Hehe.
Oh, check this song out- I love it more than I love it. Honestly. It's beautiful.


6 comments:

Vicky and André said...

Hmm.... Is the dots and "great company" meaning what I think it means?! :D
And about that signing in... Stupid as I don't know what! Seriously; what's the point of it!
Miss you dear! Have fun tomorrow :P

Carmen said...

I love City and Colour, his songs sound so pretty and full of emotion.

Thanks for your lovely comment hun :)

Carmen.xx.

Devon said...

Fabulous blog! x

Marla Singer said...

life is better with company ;D
love the song <3

Anonymous said...

thanks for sharing
love the blog, keep it up
and thanks for the sweet comments, means the world

-cma
COSMICaroline.blogspot.com

Caylen said...

love your avatar!! the makeup :)


xx
cayliek.blogspot.com