March 20, 2010

Frajdej

Tjoho Fredag äre det (...var det för ca 30 min sen...). Idag var jag tvungen att vara hemma IGEN. Buuu. A vart sjuk igen, så ja en vanlig dag fick jag iaf denna veckan. Yey. Not. Haha. Iaf, vi gjorde typ INGENTING på en sådär ca 8h haha. Ärligt. Ok, en omgång shack och ett kortspel, men sen satt vi på samma plats i soffan resten av dagen. Ordet lata och slappa har fått en annan betydelse för mig nu haha. Men det rullade på rätt snabbt iaf.
Sen åkte jag och J till IKEA och köpte Marabouuuuuu Mmmm. Naaajs. Sen vart det bara häng och flumm med alla haha.
Ja, ne nu vill jag sooova. Och spana vad som finns här liksom. Jag kommer ihåg när ja kom hit och såg dessa i New York. Ja bara eeh what? Har vi Swedish Fish hemma eller? Noo. Visst vi har sånna där fiskar man köper i lösgodis och sådär (men dessa är inte samma haha.). Knas säger jag. Och nu till påsk har dom till och med Fish Eggs!!!! Det, mina vänner, är KNÄPPT. HAHA.

Translation:
Wohoo Friday again (well... until about 30 min ago...). So I had to stay at home today TOO. A got sick again. Buuu. So yea, at least I got 1 normal day this week. Yey. Um. Haha. Anyways, we did absolutely NOTHING. No kidding. Ok, one game of chess and one card name, and then after that- nothing. We barely moved from our spots on the couch for 8h. Haha. Crazy.
When I was done working, me and J went to IKEA to get some yummie mummie Swedish chocolate ... Mmmmm Marabou. Nice! And then we just went to hang out and act perfectly normal with the girls . Haha.
Ok, should probably sleeeeep ya. And dude, look here at what they have here. I remember I saw that when I was first in New York. Um, we don't have Swedish fish in Sweden haha. I mean, kinda the same, but no it's not the same. Hehe. Weird. And they even made Swedish Fish Eggs for Easter. Now that , people, that is just.. I have no words haha.

14 comments:

PinkBow said...

hope you're feeling ok :)

Anonymous said...

Oh, I hope you'll be better soon! x Manon.

Winnie said...

Hope you're feeling better too! That Fish candy looks interesting!

Anonymous said...

haha swedish chocolates from IKEA!! best stuff ever.

yiqin; said...

Get well soon <3

Mo said...

fish eggs? im confused

Winnie said...

Ahhh I misread 'A'for 'I'- glad you're not sick, but hope you don't catch anything :) Poor thing has been so sickly lately!

NonsenseOfTheTruth said...

Hahaha, everyone thinks you're the one who's sick :D
And haha, sorry ^^

Anonymous said...

Hey Victoria,
Nice to meet you, and I'm so glad to discover your blog which I find great !
What a shame I only understand English ! I really like your selection, and your friends seem to be so nice !
Have a wonderful week !

Berta said...

hi!! thank u so much for ur comment!=)! xoxo

ARANXA. said...

ughhh i had a crappy friday..stayed home with a fever and SF had an amazing weather.
but seems like you had a good day :)
xo
ARANXA

Krislyn said...

oh my gosh. swedish fish! i've never ever had any, but so many of my friends speak endlessly of them. :(

Laura said...

Swedish Fish Eggs?! That's awesome! hope you feel better!

Farah. said...

I LOVE


xx beauty