March 05, 2010

One Of Those Nice Ones

Sån puttinutti bild Haha.
Idag hade jag en såndär fin dag då inget gick fel, inget kanske vara "kanon bra", men jag kunde liksom inte klaga på någonting. På gymmet idag va alla så snälla mot mig typ haha. Förra gången jag var där hade jag ett värmebandage där det gör ont på mitt smalben, och idag hade jag inte det. Och först kom en och bara "ah, ja ser att du inte har bandage längre, är det bättre med benet?" och sen bara pratade med mig, hur snäll och omtänksam som helst var han ! Sen 10min senare så kom en av dom personliga tränarna (som gav mig lite tips vad jag kunde göra förra gången, mot min värk) och snackade med mig och undrade hur det kändes och allt. Och nu var det han som hade skadat sig, värsta grejjen runt hans knä. Stackarn haha. Iaf. Sen på eftermiddagen åkte jag och A till Jamba Juice (och Ninnie dom har nyyyaaa smaker ! Vi tog en fruktig blandning. Mumsig va den, och sen fanns det en som va typ som en smoothie version av en Chailatte typ. Haha. Spännande? Den måste ja ju smaka. Verkar lite konstig, men ja... smaka måste man ju :P). Iaf- när jag skulle parkera så vägrade bilen att lägga in växelspaken i parkering. Liksom det gick bara inte, och jag kunde inte stänga av bilen heller pga av det. Satt där i typ 10 min och försökte men sen gick ja och frågade en man om han kanske visste vad som var problemet. Och det visste han inte riktigt, men han försökte lite och sen gick det. Puuhh. Sån tur !

*Update 2.15: Dagen vart ännu bättre- bowling med J +kompisar och häng med J :). Nu borde jag sova. Upp om 4½h. Yey. Haha.

Translation:
Aw such a pretty picture... Umm,, yea no. Haha.
I had one of those lovely days today, like nothing went wrong, and like nothing "special" happened or anything, but I just have nothing to complain about haha. And everybody at the gym were soo nice today too. Like last time I was there I wore a heat pad around my leg, and I didn't wear it today. And first one man came up to me and was like "ah, I see you're not wearing the bandage around your leg today, does it feel better?" and then just talked to me for a while, like so nice and caring ! Then like 10 min later one of the personal trainers (who gave me some tips what to do about my leg) came up and talked to me and asked how it was and everything. And now he was the one in pain haha, he had this big thing wrapped around his knee. Poor guy. Anyways, then me and A went to Jamba Juice in the afternoon. They had two new limited edition flavors. Yummie. We took a fruity one, but they also had a new one that was-and I quote- "It's like Chai latte, in smoothie version". Sounds kinda strange haha, but obviously I gotta try it :P
And oh- today when I was parking my stick shift refused to change into "P" (parking "mode" haha.. good English Victoria...). Like it only moved between Driving and Reverse. And I couldn't turn the car off coz of that. So I sat there for like 10 min and tried back and forth, but it didn't work so I asked a man sitting outside if he could help me, and so he did. I don't know what he did, but it worked and that's all that matters hehe . Phew, lucky me.

*Update 2:15am: The day got even better. Bowling with J+friends, and then hanging with J 'til now. I should probably go to bed, gotta be up in 4½h. Yey haha

4 comments:

daisychain said...

hurrah for good days x

Vicky and André said...

Oh you look so happy in these pics V! I love it... And bowling and hanging... Amazing how easily things can just turn around 180 degrees...!!
And thank you for your lovely inbox! I'm out ALL day tomorrow, so I'll got give you a rain check on that one... But thank you for the intro! Made my day :D
Miss you and have an awesome day :P

Vicky and André said...

Wow there are some serious spelling mistakes in there... Sorry! Haha

Ansley said...

That's so nice at the gym!
It's good to know there are caring people around. haha
& now I definitely want a smoothie :D