March 25, 2010

Sharks (well close enough) hockey game

Fick till några bilder från hockey igår kväll iaf. J hade en till match och denna gången drog jag med mig Desi också :P 2 sena nätter, har kommit hem runt 1 varje kväll nu typ haha. Hmm, varför är jag så trött på dagarna?? Undrar som flundran. Haha, oh well.
Så idag gjorde jag mest ingenting. Rullade en massa serier på datorn i princip haha. Slaaapppppt. MEN jag har också vart lite effektiv. Typ. Jag har pluggat inför mitt TOEFL test (test of english as a foreign language). Dock vet jag inte riktigt vad man ska plugga (finns väl egentligen inte jättemkt att plugga, men typ grammatik och sånt där.. ja vene haha..). Men iaf, ja har kikat runt lite och lärt mig lite, så ja har väl lite mer info innan pannbenet än innan iaf. Kan.man.ju.hoppas.

Translation:
Shot some pictures at the hockey game last night. J had another game and I dragged Desi along with me :P 2 late nights in a row (no actually like 3 but anyways..) Hmm, I wonder why I'm so tired in the days?? Haha oh well....
So I did mostly nothing today... my computer offered to show me a few shows so I watched that and then just chilling. Oh BUT I have been a little bit affective today too tho! I've been studying for my TOEFL test (test of english as a foreign language). Although I don't really know what to study haha, but yea I did some grammar and quizzes and stuff, so I guess I have a little bit more info now then before. Hopefully. Haha.

3 comments:

Iulia Romana said...

I've never went to a hockey game because we don't have an ice rink here..

But it looks amazing !

Mo said...

you're taking the TOEFL? im sure you'll be ok !

Sher said...

Wow, this looks cool! I've never been to a hockey game before:)

xx