March 31, 2010

The Sharks Gaaaame in Pix (+small vid)

Såhär såg matchen ut ! Typ :P Grymt coolt var det. Sharks är dom i blått, och varje match kommer dom ut från haj gapet haha. Ballt.
Iaf, denna dag har inte vart så väldans intressant. Jag kommer jobba sent ikväll, så ja kommer inte vara ute och fara haha.
Nu är det också bara typ 2-3 dagar (beror på hur man räknar) tills Ninnie kommer !!!! Wihooo !! Ska bli sååå göttt !! Det känns dock som att hon var här nyss ! haha (hon av här i juli). Knasigt, men tjeeena, på fredag kommer jag se henne liksom ! Sweeeet. Och förhoppningsvis kommer hon ihåg att ta med sig mina vita converse ! :P (det gör du va, Ninnie :P)

Translation:
This is from the game on Saturday :P It was awesome, soo fun to see ! Sharks are the dudes in bluuee, and every game they all come out in from the shark head. Haha. Awesome.
So this day was kinda ... not very exciting haha. I didn't do much. I'll be working late tonite, so no night adventures today haha.
And oooo, it's only 2-3 days (depending on how you count) until my friend Ninnie comes !!! Wihoo!! Can't wait ! Although it feels like she just recently was here ! haha (she was here in July). Crazzzyy. But duuuude, I'll see her on Friday !! Sweeeet. And hopefull she'll remember to bring my white converse from Sweden haha. (Why didn't I bring them when I left???). Oh well hahaha.

5 comments:

ninniej said...

De vita conversen ska hämtas imon :D om dina päron e hemma förståss med de kan jag väl tro ...
Wihooooooo!! jag jobbar idag , imon e jag ledig sen ger jag mig upp vid 3.30 på fredag o pyser iväg !!! :D
Skickar terminalen till dig sen :D

Elin said...

Haha, gött att jag inte är ensam om att vara lite trög emellanåt;) Hur har du det Victoria? Kommer du stanna i SF för alltid eller? ;)
/Elin

Elin said...

Oh, vad roligt det lät!! :) Skulle jag också kunna tänka mig om det inte var så himla dyrt! Jag jjobbar på ICA igen tillfälligt. Planer på att börja skolan till hösten igen, får se vart bara :)

Audrey Allure said...

Looks like a fun, exciting time :)

yiqin; said...

I used to play hockey. hehe