March 23, 2010

Kex Face :D

Ni ser va jag introducerar till amerikanare, huh :P Mums. Det och Marabou :D Haha.
Så ja, idag va hemma - igen. Dock "började" jag inte förräns typ halv 3 haha, för det va då min värdmamma gick till jobbet. Så ja, under dagen städade jag mest mitt rum och hängde tillbaka alla mina kläder i min -nu- fixade garderob. Nice Nice. Så nu slipper jag ha alla mina kläder hängandes på min dörr :P Sen dammsög jag lite, och så va det så att jag köpte speakers till min mp3 i helgen (och dom söööög verkligen haha.. asså dom va ju billiga och så. Men verkligen- Sög! Haha), och så iaf, dammsög jag och helt plötsligt sa det "poofpofpofpofpfopf" typ, och dammsugaren åt upp mina speakers haha. Eller iaf sladdarna. Så kan det gå när man lägger saker på golvet och har tankarna på något annat ställe haha.
På kvällen hängde jag med J (haha, han älskar svensk choklad nu.. woo haha).
Varför blev jag såhär pigg nu då?! Klockan är 1 och ja ska upp om ... uuu 5-6h typ. Men ja, får väl tvinga mig och sova kanske haha.

Translation:
Look, I've introduced Swedish chocolate to the Americans ! Haha, how awesome isn't that. Seriously, everybody in the states need to go to IKEA and get Marabou and "Kex choklad", if you haven't tried it yet. Just saying.. you won't be disappointed. :P
So, I had to stay at home today too. Not too bad though, somehow I ended up starting at like 2.30, so haha yeaa... During that time I managed to clean my room and put all my clothes back into my -new fixed- closet. Nice. So now I don't need to have all my clothes hanging on my door haha. Oh, and then I decided to vacuum, and so like, this weekend I bought myself a pair of speaker for my mp3- and they sucked! Like really: sucked. Good thing they were cheap tho haha. Anyways, so I was vacuuming and suddenly it said "ppffggrrrhhhaa" (the sound when a vacuum eats something that it shouldn't haha) and yeaa, there went my speaker- well the wires to the speaker. Haha. So funny ! Maybe I should pay more attention next time I'm vacuuming. Who knows, next time it might eat like... something valuable haha..
And just hung out with J in the evening (and woo he loves Swedish chocolate now haha. :P )
And hmmm, why am I not at all sleepy now? It's like 1am and I have to be up in like 5-6h. Hm, I think I have to force myself to sleep tonite haha.

1 comment:

yiqin; said...

I have problems sleepnig too :(