March 30, 2010

Flea Market

Isn't she so pretty in her hat? :)

... and Nadine should totally have gotten this one !!
Igår va vi på en flea market (marknad) i San Jose. Stor är den, och du hittar allt möjligt där, mkt skit som vanliga marknader alltid har, men man kan fynda en massa (o)nödvändigheter där minsann ! Bl.a köpte Aenila en reseväska för $20 (typ 150spänn), som i vanliga fall kankse skulle kostat typ $60. Inte illa pinkat.
Idag va jag så himla super trött så det fanns inte ! Ja sov en timma på dagen, men efter det var jag bara ännu tröttare+ att jag fick huvudvärk av det med. Men ändå, va rätt skönt haha.
Nu på kvällen hängde jag ett tag med Desi, Aenila o Nadine, sen åkte jag och kollade på Jareds match.
Ok, nu borde jag verkligen sooova. Ha de!

Translation:
We went to a flea market yesterday in San Jose. It's quite big and you could find anything there, a lot of junk, but that's always one of the ingredients haha. But you could find a lot of bargains. Like Aenila, she bought suitcase for like $20 , and normally those are like $60. Pretty sweet deal.
And oh my, I was so freakishly tired today, so I decided to take a nap in the day before picking up A in school. But I don't think that was very good, coz afterward I was even more tired And I got a headache haha. Hmm... But still, it was pretty nice !
I hung out with Nadine, Desi and Aenila in the evening today, and then I headed to Jareds hockey game.
Yaa okayy, I should get some sleep now.
So long.

4 comments:

Mo said...

i LOVE flea markets !!

Winnie said...

Oooh I want to go to a flea market soon!

Charmaine said...

ahh the san jose flea market is so fun! last time i went was a friday so it was pretty dead :[. i need to go back to get the delicious mexican candies! :]

Anonymous said...

oh that flea market looks really cosy and cool :)