October 10, 2013

RED

En nyklippt Victoria och min röda nya fina klocka som jag fick i födelsedagspresent ! Så fin är den :) Nya favvosen :)
Ledig dag imon och jag ska till tandläkaren :S Har inte vart där sen typ 2010!!? Galet ! Och jag är nervös. Kommer typ ha 50 hål :/ Håll tummarna för mig.
Nehe, nu ska jag ladda upp för ett gött ryggpass på gymmet ! Har sån träningsvärk i benen så jag håller på att dö haha, galet men otroligt skönt så klart :) 

Translation:
A newly cut Victoria and my new red watch that I got for my birthday, I love it ! Its definitely my new favorite :)
I'm off tomorrow, and I'm going to the dentist :S I haven't been there since like 2010!!? Crazy! And I'm nervous :/
Hitting the gym soon, it's my backs turn to get squashed! My legs are sooo sore today so I'll probably won't move them too much ;)

No comments: