October 21, 2013

Handstand pushups


Ett mål jag har är att lära mig att göra en handstand pushup. Längre ner än på bilden kommer jag icke och jag är verkligen grymt svag i mina armar. Eller, jag är ju grymt mkt starkare idag än för några år sen, men det är fortfarande en svaghet jag håller på att jobba på :) Så ah, ett av alla mina småmål jag har i livet :)
Nu ska jag dyka ner i musklerna och fästena för att sen ladda upp inför morgondagen då jag jobbar 14-23 för vi ska inventera efter stängning, så det kommer bli en lång dag, men det kommer gå alldeles strålande :)
OK bye byeeee!

Translation:
A goal I have is to be able to do a real, full handstand pushup. I can't get any further down, just a few inches haha, my arms are so weak. Or, I mean I've been even weaker, I'm stronger in my arms today than a few years ago, but I'm still working on them :) So yeah, that's one of my goals in life right now :)
Ok, gotta get back to my books now, it's muscles, muscles and muscles :P And I'm charging up for work tomorrow- 2pm-11pm. We're doing inventory after closing tomorrow night so I gotta be charged for that :D
OK byeeeee :)

1 comment:

Kim said...

I want to do hand-stand push-ups but that is a big challenge since I can't even do a handstand!