October 07, 2013

Birthday Party

I lördags efter jobbet hade vi lite kalas för mig. Familjerna kom och käkade tårta och hade det trevligt i några timmar. Alltid kul att ha familjen över :) Ingen superbra kvalité på bilderna, men jag skyller på att det är iPhone och mörkt ^^ Trevligt var det i vart fall!
Igår såg min dag ut såhär:
Plugg 7.30-10.30
Jobb 11-17
Plugg 20-23.30
Kände mig otroligt flitig och trött framåt kvällen haha. Men nu har jag snart gått igenom allt vi ska veta inom Grund Medicin iaf, och sen är det bara till att repetera när det börjar närma sig provet. Jag längtar tills jag är klar med grund medicinen och ska påbörja plugget med skelettet och musklerna :)

Translation:
After work on Saturday we had a little celebration for me. Our familys came and we had cake :) Always nice having your families over! No great quality photos, but I'll blame it on iPhone and it was quite dark :P
My day yesterday looked like this:
Study 7.30-10.30 am
Work 11-5pm
Study 8-11.30pm
I was really tired when the evening hit haha. But now I've read everything that has to do with the central nervous system and organs and all that, and then I'll just have to re-read it a little before the test. Now I just wanna start reading all about the anatomy with bones and muscles and all that :)

1 comment:

Kim said...

Fun that your families came to have cake and celebrate you!!!
Happy studying!!