October 30, 2013

Bob Harper for President


Igår var jag hemma i Vetlanda en väldig snabbis. Fick träffa mamma o pappa o bäbis en stund iaf :) Alltid trevligt !
Idag kör jag en vilodag. Mest för att jag känt lite förkylningssymptom så jag var och köpte Echinagard eller vad det nu heter, så förhoppningsvis mildar det mina symptom så jag slipper bli sjuk. Nu när min rygg äntligen börjat kännas bättre så får jag det här! Halllååå jag börjar få crossfit abstinens!!! Haha suck.
Jag har dock lyckast få en massa plugg gjort idag. Så jag kan lägga mig med en bra känsla i kroppen. Och kvällen min har verkligen vart perfekt. Immunboost té med ingefära, citron o honung och så kommer killen med Marabou mintchoklad till mig. Att det hade kommit ett nytt avsnitt av Biggest Loser gjorde ju inte kvällen sämre! Bob Harper är kung! Jillian Michaels äger och Dolvett är grym! 

Translation:
I was in Vetlanda for a couple of hours yesterday. Met my mom and dad and our baby bear :) Always nice to pay a visit :)
I had a rest day today since I started to feel some cold symptoms. Hopefully it won't brake out this time. I wanna hit the crossfit box soon!! 
I did manage to get a lot of studying in today so at least now I can go to bed and feel good :) I had the best night, tonight. A had bought me chocolate (mint flavored, the best) and with the latest episode of The Biggest Loser on TV the evening was complete. Bob Harper is king! Jillian Michaels and Dolvett are awesome!

1 comment:

Kim said...

I love Biggest Loser - not sure if I like Bob or Jillian better - it sort of goes back and forth!