October 02, 2013

Feelin' better!


Vaknade upp med lite hostattacker och rasslig hals men jag mår sååå mycket bättre idag. Nu liksom låter det som att jag är förkyld men jag känner mig otroligt mycket friskare än igår och förrgår. Så skönt! Några dagars vila till sen ska jag successivt sätta igång och träna igen. Men ingen brådska, det vet jag.
Imorgon ska jag & A han en date-dag ihop med lite diverse mys planerat för att fira våran 2-årsdag i efterhand. Jag var ju i Linköping förra veckan när det var våran dag så då tar vi den nu istället :) Can't wait!

Translation:
I woke up coughing this morning and sounding sick, but I just feel soooo much better today compared to yday and the day before that! So nice! A couple of days of rest and I should be back at the gym! Yaay :) But noo rush, I know that!
Tomorrow me & A are having a date day to celebrate our 2 years of dating, and we have some cozy stuff planned and I'm so excited! :) Can't wait!

1 comment:

Kim said...

Glad you are feeling better - and tomorrow sounds like a big day for y'all - enjoy and happy 2 year!!