October 24, 2013

Fascinating is the word

Förutom att iPhone suger på mörkerbilder så lyckades jag iaf knäppa några bilder på den enorma månen som lös över oss häromdagen. Nu ser den inte alls lika stor ut på bild som den faktiskt upplevdes, men ah den var mäkta fascinerande! Jag är väääldigtt fascinerad av solen och månen. Jag menar, vilka fantastiska föremål!  Nästan lika fascinerande som en människas kropp. Nu när jag studerat den i någon månad har mitt intresse för människokroppen växt ännu mer :) Kul är det och nu är det inte så himla långt kvar och jag börjar få lite panik faktiskt haha ! 

Translation:
Except the fact that iPhone sucks at taking night pictures I managed to snap a few photos of the awesome moon the other night. It doesn't look as big in the pictures as it was in reality, but yeah it was so fascinating ! I'm soooo fascinated by the moon and the sun. I mean how awesome are they! Almost as fascinating as the human body. Now that I've studied it for about a month my interest has grown even bigger :) It's fun, and it's not long until I'll go back to school now. But I have so much more to study ! It never ends !! haha. 

No comments: