October 25, 2013

F-R-I-D-A-Y

F-R-E-D-A-G. Jag är ledig (2 dagar i rad- lyx) och jag har varit flitig som en myra idag med. Däckade typ med anatomin i min famn. Så nu är mitt huvud slutkört och jag tar en liten blogg paus och ska snart bege mig av till gymmet. Bläää min rygg blir inte bättre. Så surt! Idag ska jag försöka köra lite långdistanslöpning... får se hur det går med det ^^
Igår kväll kopplade jag bort allt som hade med plugg att göra och dedikerade hela aftonen till min underbara kärlek. Han är verkligen den finaste jag vet och han peppar, stöttar och hjälper mig så mycket med min dröm. Utan honom hade jag inte ens kommit halvvägs med mitt liv :)

Translation:
F-R-I-D-A-Y. And I'm off (2 days in a row- luxury) and I've been good with my books today as well. I almost fell asleep with the books in my arms before. My head is a mess right now so I'm taking a blog break and I'm hitting the gym soon. Grrrr my back is not better today! Sucks. I'm gonna try to run today... let's see how that turns out ^^
Last night I shut everything that has to do with books off and dedicated the whole evening to my love. He really is the greatest person I know and he supports and helps me so much with my dream. Without him I wouldn't even be halfway starting yet :)

1 comment:

Kim said...

Glad you gave yourself a night off the books to hang with your guy!!!
Super cute pictures today!!