October 15, 2013

Crossfit Jönköping


Har i över ett år gått och tänkt på att jag vill börja köra Crossfit. På riktigt alltså. När jag bodde i Växjö tänkte jag och syrran testa på det några gånger, men det blev liksom aldrig av. Sen flyttade jg till Jönköping och då fanns det ingen box här. Tills nu i höstas när det öppnade. Och nu äntligen testade vi på det. Tvingade med Andreas, för jag ville inte dö där själv liksom haha. 
Och efteråt var vi båda helt sålda. HELT sålda. Tecknade ett medlemskap på en gång, så nu kan jag variera min träning ytterligare lite till. Har känt att jag vill komma vidare lite med min styrketräning och pressa mig själv ännu mer. Och nu går det åt rätt håll! Kul, kul, kul!! 
Något annat som är fantastiskt kul är att Color Run 5K kommer till Sverige nästa år ! Har velat springa ett sånt race HUR LÄNGE SOM HELST, och tänkt att jag har behövt åka till något annat land för att göra det, men nu kommer det ju hiiiiiit. Wiiiiee! Spana in videon om ni inte har hört talas om The Color Run innan :)

Translation:
For over a year I've been wanting to try out Crossfit. Like for real. When I lived in Växjö me and my sister planned on trying it out, but it just never happened. And then I moved to Jönköping where there was no Crossfit Box- until this fall when they opened one! And now finally we tried it out. I forced Andreas to join me, I mean I didn't wanna die there all alone haha ;)
And we were so excited afterwards ! It' was so awesome ! We're definitely gonna keep going! I've felt lately like I want to step up my workouts a bit, and I feel like this is the best thing for me :) So much fun!! :)
Something else I'm excited about is that The Color Run 5K is coming to Sweden next year!! I've been wanting to run a Color Run for sooo long, and I've always thought that I would have to go abroad somewhere to do it, but now anymoreee! Wiiieee! Check out the video if you don't know what The Color Run is :)

1 comment:

Kim said...

I hope you share more about cross fit - I've thought about trying it but never have.