October 18, 2013

Front Squats, Wall Ball, Wall Climb

Fredagkväll och jag har precis kommit hem från kvällens Crossfit pass. BRUTALT är ordet. Shit asså ! Älskar det :D
Passet såg ut så här:
AMRAP (as many rounds as possible) 15min:
15 Front Squats
15 Wall Balls
5 Wall climbs

G-E-E-Z-U-S ! Hela min kropp är spagetti haha.Så sjukt sköna människor som kör också. Kärlek! 
Åh denna helg börjar b-r-a! Och äntligen är jag en person som kan säga: Nu tar jag helg :D Ledig heeeeela lördag och heeeela söndag. Skönt är bara förnamnet :) Ska försöka hinna med 1 el 2 träningspass, massa plugg och imonkväll blir det Ladies Night med tjejerna la familia :) 

Translation:
Friday night and I just got home from another Crossfit WOD. BRUTAL is the word. Man !! Love it :D
The WOD looked like this:
*AMRAP (as many rounds as possible) 15min:
15 Front Squats
15 Wall Balls
5 Wall climbs

G-E-E-Z-U-S ! My entire body feels like spaghetti haha. Oh and the people at the Box are awesome. 
Aah, this weekends is starting off good! And finally I'm a person who can say "Finally weekend" and actually being off haha :D Sweeeet! :) I'm gonna try to squeez in a workout or two, that's for sure, then I'll be studying a lot and tomorrow night me, my mum and my sisters are going to the show "Ladies Night" :)

1 comment:

ninniej said...

Gah du är snygg!!!
Åh jag vill med köra de passet! haVE FUN TONIGHT! oj caps lock