October 14, 2013

Murphys


I lördags efter jobbet (och efter jag hade pluggat ett par timmar) gick jag och Andreas till Murphys och hängde och lyssnade på en trubadur vid namn Jon Jonsson. Riktigt mysigt! Jag älskar barer med livemusik. Får mig att sakna alla band jag såg i USA. 
Men ah, riktigt nice kväll. Och kul att göra något annat än plugga & jobba ;)
På onsdag blir det middag med jobbet på kvällen då Annelie & Emma sks överge oss för Australien *avundsjuk* :P. Och på lördag blir det Ladies Night med mamma, Carro & Jessica :) Fullspäckad vecka, så därför extra viktigt med självdisciplin till plugg de timmar jag är ledig. 

Translation:
On Saturday after work (and a few hours studying) me and Andreas went to a bar and hung out and listened to a guy playing. He was really good. I love live music at bars. Makes me miss all the bands and musicians I saw in America. 
But yeah, really nice evening! And fun to do something else besides reading my books and working ;)
This Wednesday we're going out with work to say goodbye to 2 collegues who are going to Australia for like a year *jealous* :P
And then on Saturday me, my mom and my 2 sisters are going to a show called "Ladies Night". That'll be fun! 
With that said I need to have a lot of self discipline this week and really study every hour I get!

1 comment:

Kim said...

Glad you had a fun night out - you need some breaks from studying and working!!!
And, I love live music!!