December 17, 2008

Sugerrush?

Dude, Victoria är speedad nu ska ni veta !!
Jag antar att det blev en och annan kaka för mkt nu på julmötet haha... Asså ni ska se mina fingrar över tangentbordet nu.... det går fort ska ni veta !! hela ja är helt hispig ! Va är det med mig haha... När ja kom hem efter mötet (som var mkt trevligt... åt kakor från olika nationaliteter, fick julklapp... ja blev snuvad på en sminkbox som jag skulle velat haft.. men va tusan.. så kan det va ibland. Fick en lavendel tvål och lite saker istället.. går det med :P) så började jag städa i köket, städa mitt badrum, toalett (ja , ja behövde skriva det haha), och rummet blev sorterat från papper och annat skit... Tack för sockret säger nog mitt rum. Fattar inte varför jag har sån enerig... Jag borde gå och lägga mig nu. Klockan är snart 1.. Opps.. inte bra.. Jag hoppas att jag sover inom en kvart iaf... :)

/Victoria

No comments: