December 31, 2008

Highlights of 2008

Maj, 2008 Sista-Minuten-Resa #1
Jag började våren med en resa till Kreta med Ninnie. Vi hade det mkt trevligt. Lapade sol vid poolen, tog strandpromenader, käkade Crunch, brände oss och levde livet ;) Vi kom dit likbleka och åkte hem rosa (jag talar för mig själv).

Juni, 2008Jag tog studenten. Jag gick media i 3 år med vad som kan kallas världen bästa och skönaste personer ! Dock är Ninnie den bästaste!
Efter 3 år av slit, slapp och många minnen sprang (gick?) vi ut från gymnasiet inte mkt klokare, va?

Augusti, 2008

Sista-Minuten-Resa #2
Denna gången var det verkligen en 10 poängare på alla fronter, tror jag. Bulgarien och Sunny Beach ! Herregud, vilket ställe ! Lyssna på Matt White på sandstranden, leka i vågorna, strosa på flowerstreet, käka världens (japp, jag är rätt säker) godaste persikor!, och ligga i rummet bredvid ett par svenska killar som hade fest och lyssna på gyllene tider. Och för att inte glömma; häst ! (mellan dig och mig, Ninnie - jag vet, jag förlorade haha)

September, 2008

Sista-Minuten-Resa #3
Sådär som en avrundning av året drog vi på våran tredje resa som tog oss till ett rum på Cypern. Yatzy, båttur, och SNORKLING! Ja säger då det, vattnet i cypern . Kristallklart. Underbart!

Sep/Oktober 2008Den 13 dec, 2007 var min ansökan inskickad. Den 29 september lyfte mitt flyg till New York. Jag lämnade alla mina älskade hemma och förflyttade mig halva jordklotet från dom.
Jag har vart där. I New York. (jag försöker bara intala mig själv hehe). Men oj så mkt mer det finns att se. Måste dit igen!

Oktober, 2008Hamnade sedan på västkusten, närmare bestämt nära San Francsico. Bodde i en familj med 4 barn. Kände rätt snabbt att det blev för mkt.

November 2008Bytte familj, trivs som fisken hos dom. Hängde med dom till Las Vegas i en vecka över Thanksgiving. Bara sådär liksom :P

December 2008Jag såg Oasis. Himla nice. Jag hade lite sightseeing i SF. Det är en trevlig, men kall (!) stad hehe.

1 comment:

Anonymous said...

ser ut som om ni haft väääldigt trevligt :)