December 08, 2008

Golden Gate & Fishermans Wharfs

Idag har verkligen vart en heldag. Och jag är tröööött!
Men ja tänkte ändå slänga in några ord om dagen innan jag hoppar i sänglådan.
Vi va vid och på Golden Gate bron idag... trevligt och se... Sen åkte vi vidare till Fishermans Wharf och Pier 39. Mysigt.. men blev ändå inte så "positivt överraskad". Det va liksom inte jättespeciellt om jag ska vara ärlig. Men men, jag har sett det nu iaf och det kan ju alltid vara trevligt om 50 år när jag tänker tillbaka på detta året! :P
Ne nu måste jag faktiskt sova, jag faller snart ihop, och imon är det ju "arbete" med så...
Godnatt och godmorgon till er i Sverige kanske :P
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

Hej!

Ar du ocksa aupair i San Francisco?
Jag ar, utanfor SF i San Rafael.

har en blogg jag med.. emmaasresa.blogg.se

Anonymous said...

Hej igen!

Jo men de verkar ju som de =)

Ja jag trivs bra har men inte med aupair livet riktigt, sjalv da? Hur lange har du varit har?