December 10, 2008

Jag har blivit utmanad

Jag blev utmanad av Veronica , så här kommer mina svar!
Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. VÄNNER
2. The Hills
3. The Office
4. Ugly Betty
5. Family guy
6. That '70s show
7. 2 ½ men
8. Gossip Girl

8 saker jag gjorde igår
1. Körde bil
2. Var på DMV
3. Var irriterad haha
4. Köpte utebelysning
5. Åt M&M :D
6. Hjälpte mitt värdbarn med läxa i x antal timmar
7. Fick panik när mitt värdbarn kommer ut ur duschen och har jätteont i magen.
8. Lekte skratt/blink/stirr-leken

8 saker jag ser fram emot
1. När Ninnie kommer ! :D
2. Att få se mer av USA
3. Julen i USA
4. Nyåret i USA
5. Våren i USA
6. Sommaren i USA
7. Att komma tillbaka till Sverige ????
8. Att börja mitt liv ;)

8 favoritrestauranger
--- Asså jag är sämst på restauranger haha....-----

8 saker på min önskelista
1. Ny kamera
2. Att få träffa nära och kära hemma :( Men snart sååå :D (typ)
3. iPod
4. En klippning (mkt välbehövligt)
5. Kärlek. är alltid bra å ha
6. Camcorder
7. LÖSGODIS!!!
8. Ett kaliforniskt körkort hehe..

8 personer jag utmanar
1.
Ninnie
2. Zandra
3.
Issa
4. Tilda
5. Antonia
6.
Therese
7.
Sandra
8. Elin

No comments: