December 04, 2008

Great Night

Trött och sliten efter en lång kväll. Ne så trött och sliten är jag inte. Hoppade i säng runt 1 igårkväll.
I vilket fall så körde ja hemifrån runt 5 igår mot tåget.. tog ungefär 40 min dit och så typ lika lång tågresa, men sen så var jag framme! Hittade inte min snubbe som jag köpt biljetten av men sen ringde han och så hjälpte han mig hela vägen upp till min suite... Där satt redan Antonia och Anna. Trevliga tjejer indeed :D
Ja runt 7.20 eller ngt började förbandet spela (ingen aning vilka dom var, men dom va rätt sköna)... Vi började undra om det var Oasis som spelade för publiken va rätt pepp och så spelade dom rätt länge, men vi märkte snart att det inte var det haha.. I vilket fall så började Oasis inte spela föräns efter 9 ngn gång... Seeegt, men så är det haha...
Dom var BRA ! Rätt bra plats hade vi så vi såg rätt bra... så det va nice ! I början var det många av deras nya låtar som dom spelade, vilka ja inte lyssnat jättemkt på, så jag satt mest och väntade på alla klassiker hehe... Och dom kom till slut. Wonderwall är verkligen ngt speciellt. Och Champagne Supernova. Fina låtar alltså.
(Anna och Antonia... trevligt och träffas!!) (Publiken... Tror dom sa att det va runt 5000 pers... inte jättemkt... men det såg ut att vara rätt fullsatt ändå...)

/Victoria

No comments: