December 05, 2008

Hans första vän

När jag åkte hem från Oasis-konserten i onsdags så började en kille snacka med mig. Han var schysst... Vi skulle på (och av) samma tåg och så sa han att han att han var lite lost för han var ny här. Han har bott i South Carolina hela sitt liv, men nu flyttat till San Francisco där han håller på att starta upp ett internetföretag.
Och ja, vi började snacka och han frågade en massa saker... och vilket fall så slutade det med att vi bytte nummer.. och så frågade han om jag ville gå på The Killers och Death Cab For Cuties-konsert nästa vecka. Han hade 2 biljetter (varav en var till hans kompis som inte kunde längre). Och liksom, hallå hur kul vore inte det att gå på den !!!! Men ja, jag får se vad som händer hehe.. Kommer iaf att bli en grym konsert, det vet man !
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

franz ferdinand ska också spela... :) JAG VILL GÅ!! vet dock inte om det finns biljetter kvar ;C jag trivs som fisken i vattnet, hänger mest i veckorna och försöker göra så mycket som möjligt på helgerna typ. själv då, trivs du i den nya familjen?? drygt med rematch eller vare heter..

glasruta said...

DU MÅSTE JU GÅ! THE KILLERS LIXOM!! hallå!!! jag dör! avundsjuuuuuuuuuuuk! GUD VAD KUL :D vilken schysst kille! du bara måste! once in a lifetime!!