December 12, 2008

Jag har inget vettigt att säga... verkligen inget haha..

Slänger in ett heeelt onödigt klipp här tänkte jag haha... Som ni märker så har jag inte jättemkt intressant att säga, men vad ska man göra :P Och sen får vi leva med kvaliten haha.. HD eller vad !! Mohaha... Men jag ska säga att jag är ändå rätt "stolt" över min kamera.. ja menar det va typ kolsvart ute och man ser ju ändå att det är jag ju, så


Min dag har varit rätt ointressant, men ändå trevlig. Har bl.a köpt en dammsugare, fått konstiga blickar från mexikanare jämte mig vid stoppljus, och ja.. bättre än så blir det nog inte haha..Jo just det ja ! Idag typ försov jag mig ! Eller asså grejjen var den att jag sov då... och så vaknade jag vid 7.43 av naturen och kollar på klockan och bara "What?". Hoppar upp ur sängen och tar fram min mobil varav jag vanligtvis hör ett alarm vid 7.20. Men icke då ! Den va helt död. Ändå laddade jag den igår. Weird. Iaf, hinner med mina sysslor iaf, så det va ingen fara. Men det satte då fart på mig det kan jag lova hehe... Nu ska jag sooooova !

/Victoria

1 comment:

Anonymous said...

dude hur ska man kolla på det ? :( står nått om vännerinbjudan