December 21, 2008

Dag i bilen

Idag adderade jag på mina julklappsköp, så nu är lite gjort iaf.... Men allt är icke klart än, ska ja i ärlighetens namn säga. Men så det ska det ju va, ha allt gjort i sista minuten.
När jag skulle gå till bilen, eller rättare sagt när jag skulle hitta bilen, fick jag problem. Jag hade ingen aning om vart jag ställt bilen. Och det finns hur många ställen och utgångar som helst det kunnat vart ! Så jag vimsade runt på alla parkeringsplanen i typ en halvtimma innan jag hittade min kära Volvo.
På hemvägen blev jag sittandes i en bilkö innan ja skulle in på motorvägen. Satt där i typ 40 min. Mindre roligt, då jag mest va trött och ville hem.... Tur att jag hade min mp3 iaf (som måste uppgraderas -iPod inköp nästa?) som kunde underhålla mig, då jag inte fixat radion i min bil än.
/Victoria

1 comment:

Fashion a la Lisa said...

du har sjukt snygg stil vad jag kan se på oufits.se.

med risk för att låta utnyttjande och inställsam så frågar jag om du kan ge mig en inbjudningskod dit, så även jag kan lägga upp min stil.

Lisa