March 03, 2014

Finnish massage coming up


Måndag. Ny vecka och nya tag ! Eller vad är det man säger?! :)
Idag är det fullt på mitt schema! Ska först på massage (finsk, djupgående sådan) och det är så sjukligt välbehövligt. Man kan liksom knappt ta på min rygg utan att det gör ont. Den består i princip bara av knutor. Så jag panikbokade en massage för jag vill inte riskera skador nu när jag ska springa så mycket som jag har planerat. 
Resten av dagen är upplagd för råplugg. Jag ska försöka göra klart två uppgifter- men ingen press..... Jag är medveten om att det är mycket att begära på bara en dag men jag vill iaf vara så effektiv som möjligt! Det är ju skoldax redan nästa helg!!!!! :D
Jag har iaf skrivit klart alla vitaminer och mineraler. 13 A4 (26sidor totalt). Tyckte det var lättare att lära mig genom att skriva ned allt lite mer strukturerar. 
Igår kväll körde jag ett rent styrkepass för bröst/triceps/biceps. Man glömmer lätt bort överkroppsstyrka när man springer mkt. Men det behövs ju med så klart :) 
Jaha nehe men då kör vi va!!! :) 3, 2 ,1- GO!
Translation:
Monday. New week and new energy! Right?! :)
Todays schedule is full! First I'm going to go get a massage (a Finnish massage- you'd think a Swedish one, but no ;) ) and I really really need it. You can barely touch my back without it hurting from muscle lumps. So I booked an appointment today because I don't want to risk getting injured now that I'm planning to run a lot of miles. 
The rest of the day will be focusing on studying (really?! haha). I want to finish two assignments... without feeling pressured to do so. I know it's a lot asked in just one day. But at least I wanna strive for it. I mean, school is coming next weekend :D 
I'm done writing down all the minerals and vitamins. I used only 13 papers (26 total, using back and front) haha. I think it's easier to learn when writing it all down the way I want it. 
Oh last night I hit the gym for some strength workout! I worked my pecs/triceps/biceps. It felt soo good! It's easy to forget upper-body strength when you're focusing a lot on running! But you need that as well  !
Well, ok let's do this! 3, 2, 1- GO!!

1 comment:

Kim said...

Hooray for a massage - I hope it helped!! Happy studying!