March 20, 2014

Stadium fyller visst år!

Stadium hade massa jubileumspriser i butiken idag och...tja..jag kom hem med dessa! Jag var liksom...tvungen. Haha! 500 spänn liksom :D Jag har ju ett par turkosa och dessa är ljusblåa och nästan lika men ändå så olika :P Och nu efter att vi har haft löpstegsanalys där vi såg att jag landade väldigt bra på mina fötter när jag sprang med mina Nike så kommer jag fortsätta springa med dom! :) 

Translation:
A sports store had a 40 year "anniversary" today so they had a lot of good offers! And I got a new pair of running shoes! I mean...I had too!! Haha. Just love them :)

1 comment:

Anonymous said...

Arghh.. I didn't know there was a sale!! My sister said something about them having some good offers in Denmark… And now I have probably missed out on it both here and there :/ Buhu….
-Vicky