March 09, 2014

Best day !

Alltså den här dagen kunde inte ha blivit bättre på något sätt! Jag sov totalt typ 9-10h (HELT SJUKT!) och när jag vaknar upp lyser solens strålar genom fönstret. 
Vi börjar förmiddagen med lite frukost á la frallor och juice. Mums! Sen satte jag mig ute på balkongen en stund och sök upp all sol jag kunde få samtidigt som jag läste lite ur min konditionsbok. Fint ska det va :)
När vi hade smällt frukosten begav vi oss ut på en löptur! (min första ute för i år till och med haha. Jag hatar att springa i kyla, därav har jag väntat tills nu :P) och det var så himla nice! Vi sprang längs Vättern och körde intervaller och herregud va dålig jag har blivit på det ! (Note to self- kör mer intervaller. Reply to self- hur ska jag hinna träna allt jag vill träna?!?!). Anywaaaaay.. 
Sen gick vi till nyöppnade Café Condeco här i Jönköping (bästa cafét som jag upptäckte i Växjö) och jag åt en smarrig vegolasagne och drack världens godaste gröna té. Det smakade seriöst piggelin! Sencha päron ingefär hette det och jag måste få tag i det! 
Och nu är det kväll och jag sitter och chillar i soffan medan A spelar. Jag njuter. Life is good! Och för att det nu bara är 5 dagar kvar tills Linköping!!!! :D Happy me!

Translation:
Man, this day has been awesome! It just couldn't get any better in any way! It started out with me sleeping for like 9-10hours (INSANE!) and when I woke up I saw the sun shining through the windows. 
We started the day off with some nice breakbast with juice and freshbaked wholegrain bread. Yumm! Then I spent some time out on our balcony, in the sun, with a book! So nice!
Oh and then we headed out for a run (my first run outside this year, btw haha I hate running when it's cold, thats why...) and it was so freaking awesome! We ran along the water and it was just so pretty. We did some intervals and boy do I need to run more intervals haha I sucked but it was fun!
A new café has opened here so we went there for dinner this afternoon! It's kinda like an organic café and it's so neat! I had a vegatarian lasagna and afterwards I drank the best green tea I've ever had- Sencha Pear Ginger. Oh my god it was so good! I must have it! 
As for now, I'm sitting on the couch, relaxing and just embrasing the day I've had :) Life is good! And iin only 5 days I'll be in school again! Yay! :D Happy me!

1 comment:

Kim said...

Super pictures!!!
Sounds like a fantastic day for sure!!!