February 28, 2014

It's Friday, people!!

Igår sprang jag 10km, och jag gjorde samma sak imorse! Nu är jag mör. Jag ska ju som sagt springa ytterligare 15km denna vecka (och veckan slutar enligt Nike imorgon lördag, så ja... blir nog inget med det :P). Jag har inte kört styrka på ett tag så kommer nog fokusera på det mer resten av veckan! Men riktigt gött med ett morgon pass imorse !
Nu sitter jag hemma och pluggar och äter fredagsfrallor och apelsinjuice. Jag har en riktig fredagskänsla idag och det är asnice ! :D
Vid 14 blir det jobb fram tills stängning och ikväll kommer jag nog befinna mig på soffan med bästa sällskapet och kanske en liten film! Det är fredag people!! :)

Translation:
Yday I ran 10km and this morning I ran 10km. I'm sore now. I'm supposed to run 15km more this week (and according to my app this week ends tomorrow, Saturday... so yeah I won't be able to do that haha!). I think I'm gonna focus on strength training this weekend, I haven't done that in a while!
Now I'm at home, in front of my computer, studying with a late breakfast. I'm having this Friday-awesome-feeling and thats ... well awesome !! :D
At 2pm I'm hitting work until 8pm and when I get home I'll probably spend the evening on the couch with the best company and maybe a movie! It's Friday, people ! :)

No comments: