January 14, 2014

Thumbs up!

Tack för allt medhåll här och på facebook igår angående mitt inlägg. Skönt att veta att folk håller med mig :) Jag var liksom tvungen att få det ur systemet liksom :) Och kul att så många var på besök här :)
Tummen upp för det ! 
Och tummen upp för att jag åker till Linköping imorgon för att sedan befinna mig på skolan tors-sön. PEPP!! Varje gång jag är där vill jag liksom aldrig åka hem. Jag vill gå i skolan jämt! (Tänk om man kunde sagt det när man gick grundskolan haha!). Att bo med Erica är awesome och alla mina classmates är grymma! Men det har jag nog nämnt någon gång innan ;) 
Nehe ni, nu blir det faktiskt lite löpning på det! Göteborgsvarvet är ju bara runt hörnet liksom (17 maj)- och med det är jag allvarlig. Jag ska träna upp mig så att 21KM kommer vara pieceofcake! :)

Translation:
I got a lot of feedback on my post yday both here and on facebook! It's nice to know that people agrees with me :) I didn't translate it into English, but if you wanna read you can always use a translator :)
Thumbs up for the fact that I'm going to Linköping tomorrow afternoon :) I'll be in school Thur-Sun. I'm EXCITED! Everytime I'm there I don't wanna go home. I wanna be in school all the time (what if I would have said that during school growing up haha). Living with Erica is awesome and my classmates are awesome! I think I've mentioned that before though ;)
Alright, gotta hit the gym for some running! The Half Marathon is just around the corner (May 17th)- and I'm serious, I wanna train for it and run the 21K like it's pieceofcake! :)

1 comment:

Kim said...

Glad it's a class weekend - have a great time!!!