January 26, 2014

Sunday morning workout= the best!


God förmiddag :) 
Jag hade satt klockan på 7 idag för ett träningspass innan jobbet..jag vaknade typ 10min innan larmet skulle gå på, jättetrött var jag men jag klev upp ur sängen iaf (för jag vet hur skönt det är efter morgonträning- specieeeeellt på söndagar, av ngn anledning ^^).
Det blev sammanlagt 40 backlöpning/intervaller, vadstyrka och mycket fokus på höft/bäckenstabilitet (körde bland annat höga knälyft på ett ben upp på en hög bänk för att stärka gluteus med+min). 4 omgångar tabatha blev det sen började det bli svajjigt ;) ((höftstabilitet=extremt viktigt för löpare))
Nu blir det jobb 12-17 och ikväll blir det mer plugg varvat med att bara ta det lugnt :)

Translation:
Good morning :) 
I woke up 10min before my alarm was gonna come on at 7am and I was really tired but I decided to get up anyway, because I know how nice morning workouts are (especially on Sundays for some reason ^^). 
I did 40min on the treadmill: incline intervals and then I worked my calfs and hip stability ((very important for runners)). 
Now I'm off to work 12-5pm and as for tonight I'll be back in my books and if there is time I think I'll just chill the rest of the evening :)

1 comment:

Kim said...

I think that starting the day with a good workout is the very best way to kick it off!!