January 17, 2014

Day 2 of fun and training!

2:a dagen i skolan är över och nu är det bara två kvar för denna gång. Konditionslära står på schemat imorgon och det ska bli riktigt intressant :) 
Dagen idag var awesome och ikväll var jag på gymmet en sväng och körde lite stabilitetsövningar. Gött att träna Fitness24seven så jag kan träna på alla place i hela Sverige! 
Nu sitter jag hemma hos Erica, har precis duschat och nu avnjuter jag en skål blåbär, yogurt, kokos, frön och nötter :) ska försöka komma i säng tidigt ikväll så jag vaknar lika pigg och pepp som imorse :) god natter !

Translation:
2nd day in school is done and now there's only 2 left (until next time in Feb.).
Tomorrow is teoretical "Cardio" Day. I'm sure it'll be just as good as last time! It's so interesting!
Tonight I hit the gym here and now I'm enjoying a bowl of blueberries, yogurt, coconut, seeds and nuts. Yumm :) and I wanna go to bed quite early tonight so that I'll wake up full of energy in the morning :)
Night night! 

2 comments:

Kim said...

Glad you have had a couple of great days!!
Enjoy the next 2!!

Anonymous said...

Snygging!!! :-)