January 13, 2014

Saturday night fun!


I lördags em körde jag ett litet träningspass här hemma. Jag la upp passet på tv:n, vred upp volymen på musiken och sen gav jag allt. Riktigt gött var det! :) Så enkelt det kan vara att få upp lite puls och svettas lite :)
Lite senare kom A's mamma + särbo hit, vi käkade tacos och kollade på film. En väldigt fin lördagskväll. Filmen vi såg hette "Kings of summer" och det var en riktig feel-good film som jag varmt rekomenderar! :)
Igår vaknade jag upp till vita gator (suuck!!) och så blev det en liten trip till Vetlanda under dagen. Alltid mysigt att komma hem en sväng! 
Och med det tackar jag för mig för denna gång :) 
Translation:
On Saturday I worked out at home! I put the workout on the TV, turned up the music and just hit it! 
100 Squats
80 Crunches
60 Pushups
40 Lunges/leg
20 Chinups.
Awesome way to get your heart going :)
In the evening we had company, we ate tacos and watched a movie called "Kings of summer". A really cute movie that I recommend :)
Yday I woke up to these white streets. Uugh! Please go away soon! But I did have a good day home in Vetlanda at least despite the weather ;)

No comments: