January 02, 2014

New Years Eve!

Nyår i bilder ! Min mobilkamera suger som vanligt vid däpande belysning,  men men :) 
Riktigt lyckat firande. Vi var utanför Aneby i ett sommarhus med en massa vänner, åt mat, spelade spel och Mario Kart, dansade och hade det riktigt kul! 
Nu är ett nytt år här, 2014. Och tja, kan inte riktigt påstå att jag har något Nyårslöfte. Mer mål skulle jag nog säga. Såklart att klara min PT-utbildning i Juni. Kanske att vidareutbilda mig i ämnet, eller att försöka komma in i tränings-och hälsovärlden. Men inget av det vill jag brådska med. Jag älskar att lära mig mer så det kommer vara en stor prioritering :)

Translation:
New Years Eve in pictures! My iPhone camera sucks when it's dark though ^^
I had so much fun, and it was a great NYE! We were a bunch of friends in an old cabin out in the woods, ate good food, played games and Mario Kart on Wii, danced and had a blast!
Now a new year is here, 2014! And well, I can't really say I have a New Years resolution. More like goals. Such as getting my Personal Trainer certificate in June. Maybe continue some other school and learn more about training and that area! But yeah, I don't want to rush anything. I love learning so thats gonna be a huge priority this year too :) 

1 comment:

Kim said...

Looks like y'all had a ton of fun at your New Year's Eve party!!!
Happy 2014!!!