January 12, 2010

Scissors For Lefty

Kände att ja kunde pausa mina LA bilder en gång och köra lite bilder från fredagens konsert i San Fran. Ja hann se 2 av 4 band, varav det sista ja åkte dit för- men dessa snubbar va en fin överaskning. Scissors For Lefty var riktigt grymma dom ! Bara namnet är ju bäst hehe.
Idag spenderade ja min lediga tid med Eric på dagen, sen hann ja inte så mkt mer, för sen vart det vanligt jobb till sent.
Nu ska jag kolla på "Big fish" och sen snooza. Och jo, just det : Haha min garderob har gått sönder. Eller inte själva garderoben, men den långa hängaren där ja har alla min kläder gick sönder idag, så alla min kläder ligger slängda där inne nu. Mindre bra hehe.

Translation:
Felt I could do a break from my LA pix and do some pictures from this fridays concert in San Fran. I saw 2/4 bands, I went there coz of the last band- but these dudes that I manage to see where awesome too ! Scissors For Lefty ; really cool band, just the name itself is awesome ^^
I spend my free time in the day with Eric today, then just work in the afternoon until late.
Now I guess I'll hit bed to watch "Big Fish" and then zzzzz... And oh ! Haha, my closet broke today- or well not the closet itself, but the big hanger thingy that holds all my clothes fell down- yey- today. So now, all my clothes are all spread out in there. No good, hey ! hehe.

2 comments:

Audrey Allure said...

such great lighting. looks like an awesome time!

Kallie, Happy Honey and Lark said...

those pictures are so trippy, love it!