May 17, 2009

@ Stanford

Fråga mig inte varför jagligger här nu, klockan 6.30 på söndagsmorgonen och uppdaterar... ja gglömde igår och nu bara vaknade jag och tänkte- ja kan väl lika gärna göra det nu haha.
Igår hängde ja iaf på Stanford med Elin och Mathilda.... guuuuud va varmt det var, vi typ dog. Men så såg vi att folk gick runt med jamba juice och sprnag och letade upp JJ-and we found it ! Muuums. Dude, ja tror ja har vart där lite för mkt senaste tiden- men va tusan, inget svalkar ju lika bra som en JJ när det är typ +30 grader!
Min kväll spenderade ja tillsammans med lite papper, målarfärg och penslar. Va tvungen att göra klart (läs påbörja) mitt skolprojekt för denna vecka. Vart inte nöjd alls, men ja orkar verkligen inte bry mig hehe.

Translation:
I spend my saturday hanging at Stanford campus with 2 friends. And god, it was hot! At least we found a Jamba Juice (something I, btw, have beeb buying waaay too much of lately.. but then again- what's more perfect than JJ on a 100F- day? hehe), so we cooled ourselfs down a bit :P
My evening was very exciting, I must say. Not. I had to (start and) finish my assignment for this weeks class, so it was me, some paper, color and pencils. Wasn't very happy with the result, but I don't have the energy to care, really hehe

4 comments:

divanaurlopie said...

i love your photos!

yiqin; said...

OMG so lucky!

Anonymous said...

I'm so jealous! The weather here is awful :|
x

www.denikaxo.blogspot.com

Anonymous said...

Really love that picture! :]