May 15, 2009

Jaaa....?

Ja det va inte mkt uppdaterat idag, men inte mkt har hänt heller för den delen. Har liksom haft noll att dela med mig. En grej som har vart skönt idag iaf, since it's thursday, är självklart: ingen skola. ! Åh va jag uppskattar mina ledia stunder nu haha... Övrigt- not much going on really. Ja bara njuter av att hoppa omkring i klänningar och känna solen steka på axlarna.

Translation: Not much uppdating 2day, well not much going on on the other hand, so. One thing about 2day though is= no school. Man, I appreciate those no-school-days now haha.. Besides that- yea, not much. All I do is enjoying being able to jump around in dresses with the sun broil on my shoulders.Hihi, bara för att ja hittade bilder från min fotografering förra året.. så bara för att ja iinte har så mkt mer att bjuda på kan ja ju slänga in denna fula rackaren :P / I just found a couple of photos from my photoshoots last year.. and since I have nothing better to share with you, I might as well share this one :P

4 comments:

divanaurlopie said...

i loooveeeeee freckle
:D

Maria said...

Oh you have such beautiful eyes! And you look lovely with the freckcles. *

Olivia said...

Tack för att du svarade! :)
Vad kul att höra att du trivs och har det bra där borta! :) Jättekul att läsa din blogg, verkligen!

Ja, jag var nämligen i USA i somras med min familj och jag tyckte nog mest om San Francisco! Tycker att det var det stället som var mest likt Sverige på nåt sätt. Det blev lite kallare på kvällarna, precis som en svensk sommar.. Och framför allt så kan man ju promenera där! Brukar du gå ut och göra grejer med killen som du passar eller? :) Hur länge planerar du att stanna där förresten? Hoppas du inte tycker det är jobbigt att jag ställer massa frågor.. :P
Jaa du, här hemma i Sverige är det vår, fast det är nog inte lika skönt som i San Francisco !
Vacker bild förresten! :)

Mo said...

awesome Victoria !!!