May 01, 2009

Va?!?! Gör du inte?!

Hej jag heter Victoria. Jag är en vanlig- tydligen udda, väldigt udda, uppenbarligen- 19 åring. Jag dricker inte/festar inte (=drickfesta). Alltså det är för mig OMÖJLIGT att räkna hur många gånger folk har ifrågasatt/undrat väldigt mkt varför jag inte dricker. Dahh..
Jag måste säga att jag finner detta mkt intressant. Är jag bland dom få unga kvar på denna jord som inte dricker kan man ju undra. Haha. Jag borde gå runt med en inspelning där jag har min förklaring (som känns lite udda- varför är det ja som ska förklara varför jag inte dricker... varför kan inte alla andra förklara varför dom dricker) varför jag inte dricker. Och ärligt, jag ska erkänna att pga alla frågetecken från alla håll och kanter varför jag inte gör det, har gjort det till en grejj: att då ska ja verkligen inte göra det haha... Jag har alltid vart en liten tråtsig individ. :P
Observera: Jag tycker INTE illa om folk som dricker.

Translation:
Hi, my name is Victoria. I am a normal- odd, very odd apperantly- 19y old. I don't drink/party (to get drunk). It is IMPOSSIBLE for me to count how many times people have question/wondered very much why I do not drink.... Daaahh..
I have to say that I find it very interesting, indeed. Am I one of few people left on this earth that's not drinking... haha.. I should seriously consider walking around with a recording (which might be a bit odd, and why should I be the one to explain and not everyone else?) telling why I do not drink. And honestly, I have to admit, because of all the big question marks on peoples forehead when telling them, I've made to a deal- then I should really not drink haha... I've always been a bit of a defier (did I make that word up? anyways..)
Notice: I DO NOT dislike people who do drink.

6 comments:

Unknown said...

nice bild kära ..trevligt att veta om u att u inte dricker ..På något sätt ta hand

ninniej said...

And I agree !!!!

Hanna Rosengren said...

Alkohol bidrar ju inte med nått egentligen, bara en dålig hälsa och en tom plånbok!! ;)

Sofia Werlin said...

jaa kärlek till B&J!! Ja strawberry cheesecake var god. men cookie dough är godare, har dock förätit mig på den;D

bavi said...

sv: tack :)
btw, bra blogg :)

RvS said...

Låter bra tycker jag!