May 30, 2009

I can't even walk!

Morsning ! Idag kan jag inte gå. Nepp, det gör ont i min höft/bak ngt så grymt, OCH min fot värker som tusan. Kan ha kommit från min 1h30min run igår. Mindre bra då ja ska strosa runt i Berkeley idag. Men det ska nog gå det med ska ni se. Efter att varit ledig hela dagen igår möttes ja av tristess igårkväll (för mkt ledigt på en vecka kanske? haha) så ja, det blev ut till Ranchon och sprang. Perfekt väder, soligt, men ändå lite vind och sådär på kvällskvisten med. Så det var nice!
Nehe, nu ska ja ta och göra mig iordning. Tjingeling!

Translation: Morning! I am not able to walk 2day. Honestly. I have such a pain in my hip/leg/butt, I can't believe it. AND my foot too. Probabaly, well it is, from my 1h30min run yesterday. You see I was off during the day and boredom hit me in the evening so I decided to go for my Rancho Run. And today I'll be walking around in Berkeley, I sure hope the pain will go away haha..

4 comments:

Mo said...

omg 1h30 run????? damn you're brave !!well on the same topic (except that i DO NOT run) i walked in Malmö today and my new shoes hurt my feet so bad i had to go home...

Melting Fabric said...

that stinks! good thing you got excerise tho!
i recently found your blog and love it! great pictures! and awesome commentaries hahah

Anonymous said...

Oh your blog is so cute with the translations ;) this way i can learn swedish even faster foer att min svenska aer sa javlar daligt :)
Keep up the wonderful work!!

xx Bec Wonders

Winnie said...

Wow that was a long run, hope the pain goes away though!