February 08, 2014

I'm always busy!

I onsdags och torsdags denna vecka var jag på Friskis & Svettis här i Jönköping för att lära mig receptionsjobbet. Så himla kul! Känner mig riktigt hemma där :) Jag kommer bli anställd som extra receptionsansvarig där och jag är så glad för det :) Kommer kombinera det med mitt jobb på H&M och plugget. 
Nu i början är ju allt nytt och så, så jag måste bara lära mig allt och så, jag hatar att inte kunna allting haha, men det kommer ju! Har ju bara vart där två dagar ännu liksom :P Men aaah, grymt kul iaf- och det verkar verkligen vara ett awesome gäng där!

Idag är det lördagkväll och jag sitter hemma med huvudvärk som jag fick på jobbet i eftermiddags. Funderade på om jag skulle springa och träna, men jag tror faktiskt jag skippar det ikväll och sätter på en film i sovrummet och varvar ner. Tror det är en bra plan för kvällen. 
Nästa vecka jobbar jag mån-tors sen på fredag åker jag upp till Linköping. En dag tidigare än vi börjar skolan, men vi är några stycken som ska öva lite på Åstrands cykeltest på fredag eftermiddagen (för det behövs!!) och det ska bli niiiiiice såklart :) Längtar som vanligt till skolan :P

Translation:
On Wednesday and Thursday I was at a gym here in Jönköping to learn the job at the front desk. Yes, I got an extra job at a gym and I'm super excited about it :) I'll combine it with H&M and studies. 
Now it's all new to me in the beginning so I'm learning everything, but I hate not knowing everything now haha. But I'll get there, I mean I've only been there 2 days :P The people working there are awesome as well!

Right now it's Saturday night and I'm at home with a huge headache. I got it at work this afternoon and that sucks. I was thinking about going to the gym to try to release the ache, but I think I'm gonna stay home, watch a movie and sleep. I need that. 
Next week I'm gonna be in school again- yay! I'll work Mon thru Thursday and then I'll go to Linköping on Friday morning coz some of us from school are gonna be practising the Astrands bicycle ergometer test (coz it's hard!!) and that'll be fun :) As usual, I can't wait for school :)

1 comment:

Kim said...

Congrats on the new gym job - so awesome!! You will be great!!
Just don't let yourself get too run-down.