February 11, 2014

Friday come soon, please ! :)


Igår hade jag mitt andra coachingsamtal (som vi fått i uppgift av skolan att ha) och sen försökte jag färdigställa den inlämningsuppgift som ska skickas in också, men har fortfarande lite kvar att fixa!
Igårkväll hade jag min tredje och sista upplärningsdag på Friskis & Svettis, kvällspass fram till 22:35! Så ja, nu ska jag kunna allt där :O haha, ne men det känns rätt bra, kommer ju inte kunna kunna allt än men det kommer ju påvägen! :) 
Nu är det bara tre dagar kvar tills jag åker till Linköping, och jag har endast 3 förmiddagar kvar (4 med idag inräknat) att plugga det sista på- jag måste vara effektiv!!! 
*längtar tills fredag* :)

Translation:
Yesterday I had my second "coaching" talk/meeting (that we got assigned from school) and then I tried to finish the paper we have to send in, but I still have some things to do in order to mail it. 
Last night I had my third and last learning day at the gym. So now I'm supposed to know it all :O haha, but if feels good- I can't expect to know everything after just 3 times, but hopefully I know the most important stuff :) 
Now there's only three more days until I'm going to Linköping for school! And that means only 3  (4 including today) more mornings to study (I'm working every evening)- so I need to be efficient!!
*Can't wait until Friday* :)

1 comment:

Kim said...

You will be great - I know that you have studied and will be completely prepared!!