February 24, 2014

I will make it!

Jag har gått från att använda ett grönt band, till ett lila band och nu kör jag med det svarta bandet (alltså svårighetsgrad på banden till chinsen). Jag kan göra typ 2 med den svarta. Eller jag kunde idag, efter sjukstugan. I mars, tills nästa utbildningsomgång ska jag kunna göra en strikt. Jag ska göra mitt bästa! 
Nu ska jag bege mig till gymmet för lite morgonlöpning. Jag hoppas det går bra och att det inte är alltför tungt för mig! Wish me luck!

Translation:
I've gone from using a green band to a purple and now I'm on the black (Severity in pullups helping bands). Right now I can do 2 with the black band. Or I could today, after being sick. I March, next time I'm going to school I wanna be able to do a strict pullup. I know I'm talking about it all the time haha, but when I put my mind to something I wanna make it! 
I'm hitting the gym and treadmill now for some morning run. I hope it will go well and that it won't be to difficult for me to run! Wish me luck! 

1 comment:

Kim said...

Sounds like you've already made huge progress on the pull-ups!
Hope the run was good.