February 04, 2014

Heavy eyelids

Hej och hå och godkväll.. Asså mina dagar är helt upp och ner nu för tiden. Är överpigg och energisk ena sekunden för att sen vara helt galet trött. Jobbigt det där. Tror verkligen jag måste vila från plugget några dagar. Så fort jag öppnar böckerna så väger mina ögonlock 40kg mer. 
Ikväll blev det iaf ett skönt ben och rump pass på gymmet. Var i valet och kvalet om jag skulle träna eller inte för jag var så trött, men denna gången gjorde det mig mer energisk iaf- skönt! 
Klockan är nu 21:30 och jag ligger redo för att somna in... ska bara borsta tänderna först. Imon ringer klockan 06:00 och en spännande dag står framför mig med nya utmaningar :)
God natt :)

Translation:
Well hello hello! Man, my days are like a rollercoaster. I'm full with energy one minute and the next I'm tired as heck! Annoying. I really think I have to take a few days off from studying.. as soon as I open my books my eyelids weigh 100lbs more. 
Tonight I did a leg-butt workout. I wasn't sure if I was gonna go coz I was so tired (surprise), but I went and I felt better afterwards :)
Well, it's 9:30pm and I'm in bed ready to sleep, I just have to brush my teeth. Tomorrow morning the alarm goes on at 6am and I have a new and exciting day ahead of me :)
Good night :)

1 comment:

Kim said...

I hate that so tired feeling that you can't even keep your eyes open. Take care of yourself and don't push too hard!!! You don't want to end up sick!