February 24, 2014

Did spring come early this year? I sure hope so!!! :D

Jag har haft underbaraste dagen på länge! Egentligen inte av någon särskild anledning- förutom att det har känts som Vår i luften ! Jag hade vårjacka på mig och mina fina gula Nikeskor (som är en halv storlek för stora men vad gör det?!). Solen sken (ett litet tag iaf) och himlen var blå. Ja, jag säger då det- Våren och Sommaren är det bästa! Känslan av att världen börjar leva igen och blommorna blommar och solen skiner. Ja, nu sitter jag och drömmer mig bort till varma sommardagar med bara ben och en solbränd näsa.
Tja, förutom att jag har drömt om våren idag så har jag även varit och tränat för första gången på en vecka. Jag tog det lugnt, men det var riktigt göttigt att vara tillbaka! Jag övade på mina Chins (jag är crossfit:iserad så jag säger pullups) och man märkte nog att jag tappat lite styrka i det sen sist. Jag övade som tusan när jag var i Linköping! Men snart är jag tillbaka och ännu bättre :)
Hoppas det har vart sol där du bor med och att du har fått njuta av det!
Nu blir det plugg resten av kvällen!! :)

Translation:
I've had the best day in a long time! Not for a specific reason though- only the fact that it has really felt like Spring today! I put a Spring jacket on and wore my awesome yellow Nikes. The sun was shining and the sky was blue (at least for a little while). I'm telling you- Spring and Summer is the best! The feeling of a World reborn amd flowers coming back to life and a shining sun. Awesomness. Pure awesomness. 
Well except that, the day was also nice coz I hit the gym for the first time in a week. I pracitced my Pullups and it feels as if I've lost some strentght, but I'm getting back there and soon I'll be even better than I was before I got sick!! :)
I hope there is sun where you live and that you had a great day!!
Now I'm gonna study the rest of the evening! :)

1 comment:

Kim said...

I think warmer weather always makes for a better day!! Glad you had a spring-like day!!