February 24, 2014

Carbs, Protein and Fat :)

Mina händer jobbar för fullt med kostdelen i skolan! Älskar det- är sjukt intressant :) Men mycket :P Ska börja gå in på vitaminer och mineraler idag hade jag tänkt!
Sen måste jag ju plugga på allt annat, men jag tänker att jag fokuserar på kostdelen nu först så att jag kan skicka in våran hemuppgift så fort som liksom :)
Idag är jag ledig- och vet ni vad?! jag tänkte att jag skulle gå till gymmet idag efter mer än en veckas vila !!! (pga sjukdom). Ska träna lite lugnt men hade helst av allt sprintat loss på löpbandet- eller nej, utomhus! Det är ju perfekt väder för en utomhuslöprunda- 7 grader står det på våran visare! Galet men underbart! Men, jag måste vara smart och vänta någon dag till med att börja springa. Jag vill ju inte vara tillbaka till att vara sjuk bara för att jag sprang en gång liksom. Nej, nej- I'm smarter than that :P
Min Nike App säger dock till mig att jag ska springa 8km idag inför GBG varvet.. men tyvärr app:en, jag får skjuta upp det, men jag återkommer till dig snart- jag lovar ;)

Translation:
My fingers are working hard on Nutrition and diets. I love it- it's so interesting :) I'm soon going to start writing down all the vitamins and minerals!
Then there is all the other things I must start reading, but I'm gonna focus on the nutrition part for now so I can hand in my assignment and be done with that! :)
I've got a day off today and you know what?! I'm going to the gym later after more than a weeks rest!! (coz I've been sick). I'm gonna take it easy, but most of all I would have loved hitting the treadmil- or you know what- actually it would have been better with a run outside coz the temperature has risen so it kinda feels like spring! Crazy but wonderful!
But, I have got to be smart and wait one more day or so before I start running.. I mean, I don't wanna risk getting sick again! No, no, I'm smarter than that :P
My Nike App is telling me to run 8km today (for my half marathon plan) but sorry Nike, I'm gonna have to postpone that- but I'll get back to you, really soon ;)

No comments: