June 18, 2009

OMG!!!

Dude, jag var nyss på Rite Aid (.. tänk mataffär utan mat... ?? livsmedelsaffär..?? oh w.e). I vilket fall, så skulle jag betala då.. Summan var $2.11 och jag slidade mitt kort som vanligt liksom.. och så tog det lite längre tid än vanligt.. och sen bara poppade det upp att kortet bara kunde betala 7 cent. What?!?! Det liksom funkade inte mer, och så började personen bakom mig, jag och kassörskan prata och jag bara asså jag vet liksom att jag har pengar på kortet och blablabla.. och asså jag körde nästan racer hem bara för att jag va ville hem och kolla mitt kort... Men PUUHH, mina pengar var där. Men Tjena Mittbena säger Victoria såhär i nattmössan. Skraj som tusan vart jag att jag blivit hackad...

Translation: Dude, I just came home from Rite Aid (pharmacy..).. and anyways, I was about to pay the total of $2.11 and I slided my card as ususal... and it took longer time than usual and then it popped up on the screen that the card only paid 7 cent of the total. What?!?! It didn't take anymore. I was like dude.. and the people around me started talking and everything, and I was like I know I have money on the card and so forth... and I think I was speeding about home (bad, Victoria..) casue I just had to get home and check my bankaccount. But PUUHHh, my money was there. But seriosuly, OMG, I was so freakin scared that some hacker had taken all my money....

13 comments:

ryder said...

i know the feeling.

i was upset for the same reason once.

love the photo colors that ur posting. so strong. kills my eyes, and wakes my brain. LOVE IT!

camilla said...

haha ..tro inte att jag är nån sorts stalker nu bara för att jag addade nästan varenda bild som favorit på flickr ;) Du är en jävel på redigering också, lite polaroid/analog feeling..

Glad midsommar!

divanaurlopie said...

omg!!!! Pictures of the three posts are the best

N▲hn▲ said...

You really do take amazing pics... Just have a feeling for colors and all. It's very nice ;)

Eda said...

This never happened to me...and I hope it will never happen.

Mo said...

I TOTALLY KNOW THE FEELING ! i was driving around w/ 2 girlfriends back in the USA and in a gas station in the middle of nowhere (of course) my card was refused... awesome feeling. But i actually DIDNT have money anymore lol...glad you still have yours !

sara said...

åh tack tack tack :)))!!
vad glad jag blev att du kommenterade min blogg , har letat länge efter din för glömde vad du hette här , men nu vet jag igen! :) & ska nog ta & trycka in dej på blogg koll direkt :)

Tobias said...

svar: förstår jag att du vill ;)

jag vill ha varmt väder!

Syed said...

Eeek close call!! I remember one time my card kept getting rejected. I had to call up my bank, and they said they had frozen it because of 'suspicious activity'. Thankfully it all got sorted out in the end though. Oh and beautiful photograph :)

Maria said...

I can't even imagine how you felt, sprecially because you had money in your account. I just hope it doesn't happen to me =P

EBBA - fotoblogg said...

svar: tack så jättemycket :D vad ska du hitta på midsommar då? <3

Vintage Lollipops said...

I bet you were beyond relieved! xxx

Jennifer said...

What a pretty blog you have here! :)