June 25, 2009

Marathonplaner för hösten kanske?

Jag funderar på att signa upp mig för ett marathon till hösten. Jag blev så inspirerad när en av mina kompisar här sprang ett marathon i San Diego för ett par veckor sen. Skulle vara sjukt kul, och världens utmaning för mig. Dock skulle ja nog bara satsa på ett halvt marathon, jag är nog inte riktigt redo för ett 40km race ... Jag vill ju inte ta livet av mig haha.. Men ett halvt skulle jag nog kunna klara om ja tränar tillräckligt. (och om mina fötter vill mig väl..).

Translation:
I'm thinking about signing up for a marathon for the coming fall. I was really inspired by a friend of mine who ran a marathon in San Diego a few weeks ago.
That'd be so cool and such a challenge for me. Although if I do, I'd probably go for the halfmarathon haha.. I don't think I'm ready for a 26miles (40 km) race. I mean, I don't want to kill myself haha.

6 comments:

The Sydney Girl said...

omg 40km! how are you gna do 20km???????? drink lots of water!

mwa

Anouk said...

a real marathon, wow? good luck.
i wanted to ran a marathon too, but now i don't like any sports.

Linnéa said...

Do it :D

sjukt roligt :)
fast..mycket träning ligger väl bakom

Silje said...

Cool top!=)

miriam said...

men det är ju klart att du ska!

Anonymous said...

WOW, a marathon! That's sooooo cool!
Friends of mine (14-years old girls) run a few weeks ago 20 km. Maybe I'll do that once.. but 40 km is like OH MY GOSH! Too much for me :D
But I wish you good luck if you'll do it! <3