June 04, 2009

It sure was red

Det är nästan så jag saknar denna färg en aning. För övrigt var detta 4 dagar innan jag for till New York förra året.
Oh, igårkväll så skulle ja åka och hämta tjejerna hemma hos Anna. När jag kommer dit hade det hänt en liten olycka. Grannens bil hade rullat in i Annas bil som sen hade kört in i garagedörren. Ajajaj. Och jag måste faktiskt säga att jag tycker lite synd om killen som nyss hade parkerat den rullande bilen. Han hade uppenbarligen glömt att lägga i handbromsen. Han var 16 år och det var hans första dag att köra/haft körkort. Han var nog så chockad, stackarn. Men, ja, vi får väl skylla på usas kassa körkortsregler när det gäller att ta körkort (inte för att jag har rätt att skylle på saker, men det gör ja iaf haha).

Translation:
I kind of miss having this intense color. This pic was btw 4 days before leaving for New York last year.
Oh, yesterday night I was gonna go pick up the girls at Annas place. When I get there there had been an accident. The neighbours car had rolled into Annas car- which had continued into the garagedoor. I have to say, I feel kinf of bad for the driver- a 16 year old guy, who was driving for the first time today- and he obviously forgot to put the car in brake. Poor guy, he was all chocked. I guess we should blame it on united states poor driverlicense/test rules (not that I have the right to blame it on anything, but I just did, so haha..)

7 comments:

Mo said...

wooaaa that color is amazing indeed ! you should check Ariella's post from Pearls in your hair about red hair girls ;-)

i totally agree on the poor driving test, i took the code exam in 2006 in arkansas, it was the biggest joke EVER !!!

ps: today was better ;-)

Silje said...

Oh, my God your hair was beautiful!! If I was you I would have dyed it back!=)

miriam said...

the red really suits you, have no regrets!

lucky you, spending time in California!

Aline said...

I love that color on you!

TRIGG said...

oh my god! i love it!

FASHION CHALET said...

beautiful hair color<3


x

glasruta said...

du var jättefin i den röda färgen! jag saknar mitt röda hår! men du är så vacker i ditt ljusa nu.. jag vill ha ljust :( men jag är nästintill blackhead! min frisör tror inte att jag kan få ljust hår, visst är hon dum? :( buhuhu. haha! sötnos!